Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Toch even wat zeggen of dat duel om "leven en dood". op zich is het een leuk concept, maar ik vind het jammer dat dit pas bepaald wordt nadát de proef is gespeeld. Ik denk dat het veel leuker was geweest als dit vóór de proef bekend werd gemaakt. Ik krijg nu het idee dat die beslissing wordt genomen op basis van wie er wint. En dat is toch wel jammer.
Dus er zullen er 4 uit het armenhuis sneuvelen vrees ik...
of uit het kasteel, want via die geheime gang kan de pest wel t kasteel binnenkomen denk ik
En volgens mij kunnen de armen ook via de geheime gang het kasteel binnen dringen.
Haha, op het moment dat de (4) edelen in het armenhuis gaan kijken zeker. Dat zou pas een vergiftigt kado zijn.
Excuseer, kan iemand mij vertellen waar het Aflevering 6-topic gebleven is? Er waren nog ongelezen replies die ik nog niet had gelezen en die ik nu niet kan lezen. Daarbij wil ik graag reageren. Of moeten we op de één uitzending wachten?
Ja, was volgens mij al vorige week geopend, om vast te speculeren over wat er zou gebeuren. Wel, ik zal de nieuwe nu onveilig maken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
530 gasten en 4 vaste bezoekers