Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Komt doordat het protocol niet goed is. Er staat nu http://rtsp//Dat kan natuurlijk nooit.
Ik denk dat het forum http er zelf voor zet, dus dat zou je er dan af moeten halen en achter rtsp een dubbele punt zetten.
Ik vond deze aflevering héél anders aanvoelen dan de vorige twee. Het gaat langzaam aan veel meer op sensatie gericht worden, terwijl de herendienst en het duel minder spectaculair waren. Misschien ter compensatie? ik vind het nu wat teveel roddel-tv worden met de overdaad aan interviews en opvallende uitspraken. Het kwam allemaal nogal 'uitgelokt'over.Dat heksengedoe was in t echt vast ook minder heftig dan wat er nu van werd gemaakt. Beetje teveel sensatie tv. Ook van 'het leven' in de middeleeuwen werd nu helemaal niets meer belicht. Jammer. als het maar niet verder afglijdt naar een bedenkelijk sbs6/talpa niveau nu!
Wat ik wel miste is de dagtaak van de armen in deze aflevering, zoals het verslepen van een berg stenen in aflevering 2.
Dat was dat brood bakken.
Stella is niet raar Als er een moslim bij had gezeten die dagelijks naar het oosten ging bidden had men dat toch ook niet raar gevonden? En dan had men hem toch ook gerespecteerd om zijn religie?Zoals gezegd, niemand hoefde mee te doen.
Mee eens... Ik denk ook dat het Stella is die opgeeft.
Ik vond het ook een hele leuke aflevering en heb nog wat bijgeleerd ook. Ik dacht echt dat de pest van de ratten kwam... Fout dus ! Stella vind ik leuk om naar te kijken brengt leven in de brouwerij maar geen regentes en zeker geen koningin waardig. Ze had beter in het armenhuis gebleven en ook Poly.Verder zijn er nog enkele in armenhuis die zeker van belang zullen zijn : Peter, Imelda (sterke emotionele en sociale vrouw) en de sterke Andreas. Drie toppers...Erik is een vriendelijke mens maar was geen goede regent. (te soft en kon geen beslissingen nemen!).Echt benieuwd naar aflevering 4.
,op Jeroen na dan want het is jammer op zo'n manier eruit te moeten.
Ik vind het alleen jammer dat als het een beetje tegen zit dat ze dan geneigd zijn om het snel op te geven mijn inziens,Blijken dan toch geen middeleeuws karakter te hebben,op Jeroen na dan want het is jammer op zo'n manier eruit te moeten.
Alweer een spoiler ?je wordt bedankt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
553 gasten en 2 vaste bezoekers