In zekere zin word je daar wel op aangekeken want die kerkklokken denderen je je bed uit
Hoe dan ook
aflevering 3
Ik vind het leuk om naar te kijken en ik kan me voorstellen dat het ritueel rond de midzomernacht bepaalde mensen in het verkeerde keelgat schieten zeker omdat ze niet weten wat de achterliggende boodschap is en je er bij betrokken bent omdat het zich voor je ogen afspeelt
Ik vind het wel een mooie gedachte om de natuur te eren. Deden meerderen dat maar
Ik denk dat de programma makers het allemaal erg spectaculair hebben gemaakt en zeker met de voice over die de boel aardig staat te manipuleren want die zegt dingen die ik degene waar het om draait helemaal niet heb horen zeggen
Het is pure invulling wat daar gebeurd
om het verhaal mooier te maken.
24 uren van een dag gepropt in een uurtje daarmee kun je zaken aardig uit zijn verband halen.
Op die manier komen bepaalde keuzes van mensen mij wat slap over zoals Izaak die zegt dat hij liever naar zijn lief gaat als hij niet meer in het kasteel kan komen
wat is daaraan vooraf gegaan
en wie weet was het wel een soort van senario
Overigens is Stella eerst het paard van troye en inene wordt ze van haar voetstuk afgeschopt door dezelfde mensen terwijl ik denk dat wanneer je regent bent je je ook zo dient te gedragen en mensen van bovenaf iets op zult moeten leggen
De wetten van oberon zeggen dat ook
Ik denk dat het ontzettend moeilijk is om in die rol te zitten en het iedereen naar de zin moet maken
Verder komt Erik op mij over, door de dingen die ze laten zien, (wie weet is dat ook wel geheel uit zijn verband gerukt) als behoorlijk slap
Als je zo'n last hebt van het gedrag van stella zeg er dan wat van of pak het aan.
zeg niet, ik kan je hier voor aanpakken hoor. pfff dat vind ik toch wat slap
als je het dan hebt over machtsmisbruik.
Daarbij vind ik persoonlijk dat soort grappen over het verkeerd lezen van woorden zelf ook altijd erg grappig en zou daar ook in door kunnen slaan.
Hij had er ook in mee kunnen gaan met die humor inplaats van zich als een geslagen hond op te stellen.
Maar nogmaals het zijn momentopnamen die aan elkaar gekoppeld zijn door programmamakers en zij maken er toch iets interessants van waar je naar blijft kijken.
en tja mensen smullen van roddelarij. C'est la vie.
ik ben al benieuwd naar volgende week!!!!!!!!!!