Nja ik stoorde me een beetje aan het nogal expliciete en in mijn ogen wat overdreven gebruik van 'hekserij' een aantal maal
Op een gegeven moment was er een fragment waar Polly een beetje eng lachte met al die wijn op, en er doorheen gemonteerd dat mensen zich niet zo op hun gemak voelden enzo. Kan natuurlijk wel maar vind het een beetje overdreven, is niet alsof ze daar 'enge' rituelen aan het doen waren oid leek me
De veroordeling en closedmindedness van de groep vond ik bijna Middeleeuws
Vind het allemaal een beetje zwaar aangezet, weet niet of men het echt zo ervaren heeft wel- zou kunnen. Maar ik vond de toonzetting van de voiceover een beetje overdreven
Jammer dat Jeroen wegmoest, had hem nog wel graag wat langer gezien
Wel bevreemdend om te zien dat dat zoveel emoties losmaakte- ten minste als kijker werd ik er niet echt door ontroerd op die manier, dus het zal wel een sterke psychologische - en lichamelijke- impact van alles zijn ter plaatse, je er door omgeven voelen al die factoren. Wel sneu voor hem maar als je hoorde hoe z'n voet eraan toe was. Wat me overigens wel verbaasde is dus dat kennelijk dat geen excuus was voor verzorging anno 21ste eeuw- vond dat wel vrij ver gaan dat hij hierdoor genoodzaakt was het spel te verlaten.
Van Isaak krijg ik ook niet echt hoogte- als hij iets moet doen waar hij zijn trots voor opzij moet zetten gaat ie liever naar zn hartedief..
Heb ik hem in al die tijd als Edele niet over horen praten
De enige die ik er verder heel positief vind uitspringen is Andreas
Wel een beetje apart dat hij zo hard zijn best deed voor Stella, als hem dat maar niet gaat opbreken later omdat hij teveel van zichzelf geeft
Verder moeilijk te weten welk spel hij precies speelt- of het er eentje is. Wel prachtig vuurwerk weer van hem