Aflevering 2 was wederom geweldig.
Dolf, Stella en Andreas hebben enorm veel respect verdiend. En Isaak ook wel.
Prachtig weer, prachtige locaties, mooi camerawerk, verukkelijk.
Ik denk wel dat als Stella dit nog al te lang doet het wel der kop zal kosten.
Eric als regent... tja... wat moet je zeggen? Ik had liever Isaak of Bob gewild, dan was het waarschijnlijk een stuk interessanter geweest... maar wie weet doet hij nog alsof zijn neus bloed en komt dadelijk echt de aap uit de mouw...
Die proef was ook wel zeer heftig! heb er met plezier naar gekeken!
Wat was daar oneerlijk aan? Het was juist wél eerlijk dat hij die evenveel gewicht als Jeroen moest meeslepen.
Pardon? Eerlijk? Daar ben ik het niet mee eens. Die jeroen loopt al zijn hele leven met dat gewicht en dat wordt gecompenseerd met zijn spiermassa. Maar dat is het ergste nog niet, hij is het gewoon simpelweg gewent, en Isaak loopt niet dagelijk met een ketting van ~30 kilo rond. Daarnaast struikelde hij zowat over die kettingen, er was ook nog een duidelijk shot waarin hij echt ~5 seconden verloor omdat hij zijn kettingen goed moest doen (en dat was 1 shot).
Even ter vergelijking: Als mijn vriend en ik een wedstrijdje moesten hindernis lopen, en hij zou ter compensatie een malienkolder van 30 kilo aan zou moeten (hier heeft hij wel ervaring mee
) dan zou hij het binnen een paar minuten afleggen, want dit is hij en zijn spiermassa gewoon niet gewent.
Ter conclusie: integer van Isaak, maar uiteindelijk niet slim. (Hij moest ook kiezen voor de handicap voordat hij echt wist wat het precies inhield, ik denk dat hij achteraf nee had gezegd)
Laten we eerlijk wezen: Als hij die compensatie niet had genomen, of het gewicht was beter verdeeld, en de kettingen niet in de weg zouden zitten, dan had Isaak makkelijk gewonnen.
~Tycho