Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld. In onze vrouwenkring bestaat er meer voorkeur voor de keltische en goed behaarde heren dan de gladde modemannetjes qua dames vind ik dat ze meer heksen en 'keltische' dames in het propgramma hadden mogen doen en minder poppetjes. laat die maar lekker BigBrother-en en aanverwanten. Er zijn al genoeg andere zenders voor dat volk
Ten eerste hebben de meeste volgens mij inderdaadeen vaste relatie,maar dan nog denk ik dat het niet snel zal gebeuren(al weet je natuurlijk nooit).Ze moeten leven volgens de regels van die tijden de mensen waren toen niet de schoonste van allemaalzeker de arme niet dus ze zullen wel lekker stinken ook daar denk ik.Dus ze zullen wel niet snel opgewonden rakenvan elkaar,En dan nog iets,als je honger hebt zal je ook nietal te veel aan sex denken (logisch of niet?)
Stella en Jeroen?Bob en Candida of Riet?Isaak met zijn zwaard?Dolf met zijn rechterhand?Nicolle met de koe Betsie?Imelda met de pollepel?Iris met Fred?Polly met haar linkerhand?Andreas met Peter en Eric?Dit is natuurlijk wel een pure gok want als ik het echt moet zeggen denk ik dat er weinig tijd is voor romances en ze zien er niet uit in deze setting behalve de slechtvalk die was mooi.oh ja en Hedwig met haar Luit ik heb ergens gelezen dat ze dat bespeelt als hobby?Al bij al is het gewoon een grapje,ik heb het natuurlijk helemaal verkeerd?.
Maar de meeste zijn toch geen vrijgezel?~Tycho
Nou die Bob doet wel alles om in de smaak te vallen bij de vrouwen.. Ook de manier hoe hij nu tegen Candida omgaat.Heel knus dicht bij de openhaard.. De vonken waren wel heel dicht bij maar nog niet tussen hun..
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Olivier ook probeertde vrouwtjes in te palmen om zich zo sterk te makenin de groep?Goeie kandidaat maar komt toch een beetjegladjes over(we zullen zien?)
Gespierd? Nee, komt op mij over als een nog niet volgroeid puberlichaam...
Wat een macho ben jij zeg Biertje ! Jij doet zelfs niet mee aan OBERON, of ben jij misschien een undercover.... En met zo'n nick ben jij dan zo gespierd...?
Ja er is een romance tijdens Oberon Welke mag ik nog niet zeggen
Hoe weet je dat? en waarom mag je het niet zeggen? is het wel waar?
Maar een romance is er
Mijn broer maakte deze foto's, hij is fotograaf van de Prive, SBS showNieuws, RTL boulevard, Telegraaf en nog meer van dat soort bladen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
672 gasten en 1 vaste bezoeker