Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ik heb er maar een polletje aan gehangen. Je kunt maximaal 3 kandidaten als jouw fovoriet kiezen.
Isaak; gaat het ver schoppen. Is goed in de spellen denk ik, kan met zwaarden vechten (! ), maar één minpuntje: ik vrees iets te snel in het kasteel... Ik denk eens hij naar het armenhuis gepromoot wordt hij moeilijk terug zal kunnen !
Deze week : Andreas, Peter en Imelda...Andras is slim, handig en vriendelijkPeter is tactischer maar zonder zijn medemens te vergetenImelda is een dame met een gouden hart en zeer sociaal... Sorry hoor nederland, het zijn weer 3 Belgen... Als het jullie een troost mag wezen : ik denk dat Isaak het ver gaat schoppen en als Koning is hij voor mij ook wel "de" kandidaat.
Het lijkt wel een wedstrijd Nederland_Vlaanderen, daar hebben wij in het programma anders nooit last van gehad.
Dat begrijp ik.. Bij het programma ER vaak wel een strijd tussen Vlaanderen en Nederland. Ook wordt er op het forum wel eens over gediscuseert over de verschillen.En ook is het zo dat iemand uit Belgie vaak iemand uit Belgie steunt en ook vaak een Nederlander een Nederlander steunt.Mensen zoeken toe iemand waar ze zich mee kunnen identificeren. En iets in herkennen of mensen steunen iemand omdat ze bewondering hebben voor een persoon.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
781 gasten en 7 vaste bezoekers
RealityTV vandaag