Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
jawel de pool valt mee, vorige week had ik 2 punten deze week nog eens een punt of 2 erbij,dus ik kom stilaan op dreef
Ben er ook bang voor Cynneke .. 't valt niet mee deze pool
Volgens mij heb ik er ook 2, want ik heb aangegeven dat de herendienst lukte. Maar voor de rest, de baljuw, de regent, de edele die moest dueleren... ik had het allemaal fout
Ik ken het... Ik bekijk het zo... van 2 punten vorige week naar 4 nu is toch een verdubbeling.
Volgens mij had jij er nul vorige keer... en ben je me nu voorbij.
ik dacht 2,blijkt nu dat ik er 34 heb
Go koe.. we doen het beter dan we zelf wisten
tja, ik had het je nochtans duidelijk doorgestuurd,maar warhoofd Lorelei heeft het weer verkeerd verzonden
GRRRRRRRRRRRRRRRRR Heb de hele week Stella als regentes gehad; zag per ongeluk stukje Belgische tv en ik dacht dat Stella als regentes geen heksenpraktijken uit zou mogen voeren dus op laatste moment (gisteravond) toch voor Bob als regent gekozen....en ja hoor...dat had ik dus niet moeten doen * cadfael pakt de gesel maar weer 's uit de hoek wie weet knap ik er nog wat van op
ohhhhhhhhh ik sta 2 ik sta 2!!!!!!. Das me nog nooit overkomen
wat dacht je van mijn 4e plaats? Ik denk dat ik op deze manier ook maar eens de lottogetallen ga invullen.
Test bovenaan. Volgens mij speelt die gewoon vals. Of Jut kan niet tegen d'r verlies
Overigens zit er een foutje in de pool. De naam van Candida wordt geschreven als Chandida
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
520 gasten en 5 vaste bezoekers