Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik ga straks een vrije val maken
Voor de pool heb ik daar geen gebruik van gemaakt, omdat ik het niet eerlijk vond om dat te doen.
Trouwens koekoe, je staat al ongeveer de hele pool gelijk met Megan (als ik mij niet vergis) Jullie vullen hem gezamelijk in?
Koekoe plaagt alleen maar Jos. Hij kan het niet hebben dat ik nog steeds boven hem sta. Trouwens koekoe, je staat al ongeveer de hele pool gelijk met Megan (als ik mij niet vergis) Jullie vullen hem gezamelijk in?
Ohw, niet zo serieus koekoe. Zo was het helemaal niet bedoeld. Ook ik was even aan aan het plagen... Trouwens welke vraag bedoel je?
...en als jij de pool wint: waar moet je ondertitel dan staan?
Citaat van: Test op 13.10.2005, 15:33:08De pool komt er vanaf aflevering 2. Dus hij gaat open na aflevering 1. Zo kunnen we eerst even in het programma komen. Plus tijdens de persbijeenkomt heeft men de eerste aflevering al vertoond en dat zou sommige mensen misschien wat veel voordeel opleveren in de pool. Citaat van: koekoe aan de uitslag v/d pool te zien,was het niet alleen de 1é aflevering Ok ik geef toe. De filmpjes van wat gebeurt er volgende week die aan het einde van een aflevering te zien waren, heb ik inderdaad gezien.
De pool komt er vanaf aflevering 2. Dus hij gaat open na aflevering 1. Zo kunnen we eerst even in het programma komen. Plus tijdens de persbijeenkomt heeft men de eerste aflevering al vertoond en dat zou sommige mensen misschien wat veel voordeel opleveren in de pool.
aan de uitslag v/d pool te zien,was het niet alleen de 1é aflevering
Ik heb trouwens mijn winnaar deze keer bepaald voordat ik nog maar 1 beeld van de serie had gezien.
Overigens: ook de Varagids heeft een blunder gemaakt. Ze vermeldden doodleuk de finalisten op die dag. Voor de pool heb ik daar geen gebruik van gemaakt, omdat ik het niet eerlijk vond om dat te doen.(fout ligt overigens bij de gegevensverstrekkers.....)
@Test: ...en als jij de pool wint: waar moet je ondertitel dan staan?
Dan schenkt hij de titel aan de 2de in rij
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
322 gasten en 1 vaste bezoeker