Vond het leuk dus, had ik al gezegd in wat vind je van
Eigenlijk sluit ik me voor het grootste deel aan bij voorgaande sprekers
Veel nieuwe indrukken, wennen aan het concept, wennen aan de kandidaten - geďntrigeerd hoe het verder gaat, in welke mate sociale en psychologische spanningen mee gaan spelen. Welke tactische spellen de zogenaamd 'kansarme' armen uit gaan spelen op de edelen. Denk dat sommige van de huidige edelen zich iets te vroeg rijk rekenen
Benieuwd hoe dat gaat lopen in komende afleveringen.
Vooral de rol van raadsheer vond ik erg leuk, Huub doet dat erg goed vind ik tot nu toe: statig/ waardig zonder pompeus te zijn, aanwezig zonder te dominant te zijn
Enige was dat ik helemaal klaarzat voor een spannende proef.. die uitbleef..
(dat gezicht van Isaak was wel erg grappig
) Maar als het goed is komen er naast het duel ook nog twee proeven per aflevering volgens de tros-oberon site dus dat gaat ruim gecompenseerd worden denk ik
"Ik heb drie maal twaalf proeven in gedachten om uit te maken wie koning of koningin van Oberon wordt. 1 proef om te zien wie regent wordt , 1 om een edele de kans te gevenn zich te bewijzen, en 1 om een genodigde uit het armenhuis de kans te geven in het kasteel te gaan wonen" ..
Zou dat betekenen dat er dus vanaf volgende week ook een proef volgt waarin Dolf zich moet gaan bewijzen? Lijkt me niet meer dan billijk toch als de rest dat ook verdedigen moet
Jammer dat ik daar trouwens Erik als regent uit had gekozen, nja zat er toch niet helemáál naast