Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik vind het erg jammer dat Erik is afgevallen, ik kreeg de laatste werken erg veel sympathie voor 'm. Lekker fanatiek, echt met het spel bezig, erg jammer dat hij weg moest.
Snap nog steeds dat gedoe met het schildje niet Als Andreas zou moeten duelleren kan hij het schildje inzetten; heeft ie dan niet automatisch het duel gewonnen??? en hoezo kan hij dan bijv. twee armen en/of edelen laten strijden?? Bovendien.....als er twee armen gaan strijden, mag dan één van de twee in het armenhuis blijven en de ander moet naar huis??? En gaan er twee edelen strijden, eentje naar huis en wordt er dan een arme aangewezen om in het kasteel te komen???
Zal volgende week toch Imelda wel gaan worden, want die heeft op de originele site van de Tros toch ook zo'n deftiger outfit aan hè?
Weet iemand of Oberon wordt herhaald? Heb de laatste aflevering niet gezien maar kan nergens vinden of ik kan inhaken bij een herhaling...
Er zijn maar 12 afleveringen.Aflevering 13 is een compilatie.
lekker dan weer, en de finale is met hoeveel? share it with us!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
564 gasten en 2 vaste bezoekers