Mwah, 't zal wel aan mij liggen miss
Maar vind haar een beetje kleurloos eerlijk gezegd
Ik heb haar nog niet zo erg veel zien doen wat echt als positief en verbetering gekenmerkt kan worden voor de armen.
- Ze heeft Stella een brief laten schrijven aan de raadsheer voor eieren en melk omdat daar nood aan was. Dat was op zich een slimme actie op twee fronten (armen blij= edele populair + kaarten op tafel naar Stella toe, ze gaat zich niet zomaar neerleggen bij gang van zaken).
- In duels is ze matig tot zwak tot nu toe, 1 maal verlies bij machtsstrijd en 1 maal winst, mede door de kracht van anderen. Maar ook dit was kantje boord.
Sinds ze edele is heb ik nog weinig zien veranderen voor de armen, wellicht is dat wel gebeurd maar niet in beeld gebracht. Na vanavond ontstaat er helemaal een segregatie beneden- boven ivm de 'pest' en breken de armen binnen. Vraag is dan hoe lang Candida nog op de voormalig gekweekte populariteit kan teren. Dit is een dilemma waar wrsch iedereen als edele tegenaanloopt, credit only gets you sofar under certain circumstances. Nu wil men Bob en/ of Stella eruit, maar waar staat Candida volgende week of die erop..
In other words, over een favoriet wil ik nog niet spreken daarvan heb ik te weinig van tactiek/ sluwheid of kracht kunnen merken bij Candida. Sociaal lijkt ze me wel, maar of je het daar alleen mee redt betwijfel ik toch